Produk

Tuesday, September 18, 2012

September 2012...

Salam September Semua....(wahh...dah jadi 3S dh)...

Sebenrnya aku x der idea nak ditulis & dikongsi arie ni..juz singgah sini jap sbb dh lama x jengah my blog...i'm still in love with my blog...cuma ntah la...nak kata bz pun x tahu nak bz pasal apa...stress...mybe la kot...lately ni bnyk dugaan yg dtg...hmmm...biasa la idup kan...x der dugaan x menarik la plk life nih...cuma sbagai manusia biasa terkadang kita agak lemah dan terlalu letih nak lalui kesakitan n keperitan ..


.tp aku ttp yakin setiap kepayahan pasti ada kesenangan,
 setiap kesabaran pasti ada ganjarannya kelak...
ALLAH tidak menduga andai hambaNya tidak mampu nak hadapinya...

Lately ni, bnyk bnda yg aku pikir...pikir...pikir...pikir...dan pikir lagi...smpai bila mau pikir pun aku x tak tahu...bnyk bnda yg aku pikir...

tentang idup...
tentang mati...
tentang dosa...
tentang anak2..
.tentang cita2...
tentang cinta...
tentang impian yg mengunung tinggi...
tentang segalanya yg berkaitan ngan idup aku....

Tiada jawapan yg pasti tentang semua yg aku pikir...kecuali MATI...mati itu pasti...x blh nk dinafikan lagi...
semuanya jadi serba x kena...
terlalu payah rasenya idup ini...
Semuanya ku rasakan bersimpang siur....

YA ALLAH, ringankanlah beban yg aku tanggung...
permudahkanlah segala urusan ku dunia akhirat...
makbulkanlah hajat & impian hamba MU ini...
Amin....amin....amin ya Rabbal Alami...




No comments:

Post a Comment