Produk

Monday, June 25, 2012

KERISPATIH

Salam

Kali ni aku cuma nak post video klip dr group yg asalnya dr Indonesia, KERISPATIH...bukan aku tidak mengagumi lagu2 dr Malaysia tetapi pd aku suara vokalis KERISPATIH ni memang lain dari yg lain...memang superrbbb la vokal dia walaupun si Sammy ni tidaklah sehandsome ariel peterpan atau pansha(UNGU)...

Well, aku x nak celoteh pnjang, jom kita layan lagu2 dr KERISPATIH..Sememangnya aku dh fall in luv ngan lagu2 diaorg nih... fall in luv ngan suara sammy...
So, layanzzz...

Kejujuran Hati

Cinta Putih

Lagu Rindu

Tapi Bukan Aku

Sepanjang Usia

Untuk Pertama Kali

Bila Rasaku Ini RasaMu

Demi Cinta

Semua Tentang Cinta

Kesalahan Yang Sama

Ini adalah klip2 dari KERISPATIH...layan jer saper2 yg nak layan lagu2 dari diaog ni...aku dh sememangnya fall in luv ngan diaorg....

chow...

No comments:

Post a Comment