Produk

Tuesday, April 24, 2012

me + biz + beauty

salam sayang semua...

Dah lama x update blog nih...nak kata bz x der la sgt pun tp ntah la x der idea kot nak update pasal apa...
Tapi dalam minda aku skrg nih ader 2 topik yg nak di tulis..

1. nak update pasal produk2 yg aku dok jual skrg nih..ader bnyk promosi yg dibuat & perlu di war war kan pada semua especially utk kaum2 wanita yg terlalu obses utk kelihatan cantik (like me la...hehehehe)

2. nak tulis pasal penjagaan kulit wajah/ muka...ini berdasarkan pengalaman aku sndiri sbbnyer  ramai my customer n frenz yg bertanyakan mcmaner nak dapatkan kulit yg gebu, halus mulus gituh...harap2 bila dah di post kan artikel ini nnti, jgn yg kata aku nih perasan...syok sndiri plk...semua yg aku akan tulis berdasarkan pengalaman aku sndiri yg sememangnyer terlalu obses utk kelihatan cantik dan juga terlalu obses dgn penjagaan kulit wajah/muka..

So, juz tunggguuuuu.................





No comments:

Post a Comment