Produk

Monday, February 27, 2012

'SAKIT' itu dtg lagi....

Salam...


Ya ALLAH, 'sakit' itu dtg lagi...sakit sgt Ya ALLAH...knaper...knaper msti aku??? Sesungguhnya aku x mampu nak menerima dugaan ini....

Andai kata meminta utk diambilkan nyawa itu tidak berdosa....aku ingin memohon & merayu padaMU ALLAH agar diambilkan nyawa aku skrg...aku x sanggup nak memikul beban ke'sakit'an ini...aku x berdaya...Tp aku tahu, aku x leh meminta begitu...berDOSA...Walau aku suka atau tidak suka...sakit atau tidak ...pedih atau tidak...hidup ini mesti diteruskan....aku kena teruskan idup ini..Hnya PadaMU aku memohon...agar diringankan segala ke'sakit'an ini....

Ya, aku BAHAGIA...TERLALU BAHAGIA skrg ini...krn aku dh bertemu ngan cinta sejati ku...cinta yg hilang sebelum ini walaupun cinta itu didepan mata ku sndiri...Tp itu bukan bermakna hati aku sudah sembuh...aku x sure samada aku akan pulih atau tidak...mgkin selama lamanya tidak akan pulih...

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment