Produk

Thursday, March 20, 2014

36 Tahun (20 Mac 1978 - 20 Mac 2014)

Salam

Bismillahirahmanirahim...



Alhamdulillah, syukur pada MU ya Allah atas segala kurniaan, rahmat & dugaan yg telah Engkau berikan pada insan yg bernama AZLINI MOHD NASIR.

Hari ini genaplah usia ku 36 tahun...Ya ALLAH...rupanya dah 36 thn aku idup dibumi Mu ini Ya ALLAH..
Satu tempoh yg agak panjang..terpikir sejenak selama 36 thn ini apa yg telah aku lakukan sebagai hambaMu...Rasanya terlalu sedikit yg aku lakukan untuk MU...Ampunilah segala dosa2 ku ini YA ALLAH...Sesungguhnya aku hamba Mu yg lemah...

36 tahun yg mengajar aku segalanya tentang hidup...
Kepayahan
Kesakitan
Kegembiraan
Kesedihan
Kebahagiaan
Ke'stress'an,
Kekeliruan
Kejatuhan
Kebangkitan
Semuanya...
Semuanya pernh ku rasai...sehinggakan aku menjadi SE'KENTAL' ini..

Rasa..

Sekejap aku tersenyum
Lama aku bermuram durja
Sekejap aku ketawa...
Lama aku menangis...
Sekejap aku bahagia...
Lama aku derita...
Sekejap aku gembira...
Lama aku terseksa..

Inilah pahit manis kehidupan insan yg bernama AZLINI MOHD NASIR

Tiada yg indah sebenrnya menjadi AZLINI
Tiada yg mudah sebenrnya menjadi AZLINI
Tiada yg bahagia sebenrnya menjadi AZLINI
Tiada...tiada...tiada..
AZLINI yang sepatutnya TIADA sebenrnya...
krn AZLINI yg sebenrnya tidak mempunyai apa2 erti & makna utk sesetengah org...

36 tahun...semuga AZLINI:

Terus kental
Terus tabah
Terus kuat
Terus sabar
Terus tersenyum...walaupun terpaksa
Terus bahagia...Insha Allah...
Terus gembira ngan kehidupan yg mendatang...
Terus berdoa...
Terus...berterusan...akan hidup sehingga dijemput pulang ke tempat asal olehNYA...

'SELAMAT HARI ULANGTAHUN KE 36 AZLINI MOHD NASIR'...

Wallaualam..






No comments:

Post a Comment