Produk

Tuesday, January 15, 2013

GLUTA 200000 BOTOX FILLER

Gluta 200000 Botox Filler



   Whitening & Anti Aging
  Made in Switzerland, Manufactured By Gnosis S.A. Via Lische D1,4 6592 Sant Antonio -Switzerland
~ Di import dan diedarkan oleh PB Pretty White Co., Ltd.
~ Glutathione supplement memutihkan dan melicinkan kulit. 
~ Melambatkan proses penuaan. 
~ Melangsingkan badan. 
~ Menyeratakan tona warna kulit menjadikan bersinar dengan aura. 
~ Menghilangkan jerawat dan parut.
~ Mengurangkan kedutan, bintik gelap, freckles.
~ Membantu mempercepatkan kulit menjadi berseri yang semula jadi kemerah-merahan. 
~ Supplement yang mudah dan selamat. 
~ Anda tidak perlu menahan sakit dan membazirkan wang anda dgn kaedah suntikan dan pembedahan.
Ingredient :~
  • L-Glutathione 200000mg
  • Super Lemon (Vit C) 20000mg
  • Collagen 20000mg
  • Placenta Extract 100mg
  • Coenzyme Q10 500mg
  • Bioflavonoi 500mg
  • Grape Seed Extract 100mg
  • Koji Berry 500mg
  • Acerora Cherry 100mg
  • Green Coffee Berry 100mg
  • Berry Fruits Extract 100mg
  • Dijamin 100% selamat

Di iktiraf GMP (Good Manufacturing Practice), HALAL oleh The Islamic Committee Of Thailand.
Kebaikan Gluta 200000mg setanding dengan produk pemutihan lain yang berharga berkali ganda darinya..so kenapa nak bayar lebih ?
- Bagi ibu yang menyusukan bayi, ia bagus untuk dalaman wanita seluruh badan dan memperbanyakkan susu ibu.
- Ibu-ibu yang berada di dalam pantang juga boleh amalkan.
- Ia juga boleh mengemaskan Miss V kita dan akan mencantikkan nya seperti anak dara bagi yang dah berkahwin dan melahirkan.
- Ia juga boleh menegangkan dan memontokkan payudara.
- Ia boleh firmingkan muka dan tiada lagi dagu berlapis atau pipi jatuh.
- Ia juga menaikkan peranakkan/rahim wanita yg jatuh.
- Ia juga menghilangkan/memudarkan kesan jerawat/jeragat, wajah akan lebih berseri/glowing.
- Untuk kesan yang bagus amalkannya sekurang-kurangnya 3 bulan untuk melihat perubahan.

- Penggunaan yang berpanjangan akan menjadikan kulit semakin cantik, badan pun sihat.
FUNGSI & KELEBIHAN : ~
♥ Melindungi kulit daripada cahaya matahari, mengecilkan pori-pori & menjadikan kulit lembut,segar & berseri
♥ Tompok gelap, jeragat dan tompok-tompok hitam. 
♥ Untuk mengeluarkan bintik dari parut jerawat, jeragat, bintik hitam dan menjadikan kulit kelihatan lebih cerah. 
♥ Menambah kulit kulit putih berseri putih berseri. Kelihatan sihat dari dalam. 
♥ Bantuan antioksidan melambatkan proses penuaan pramatang dan mengurangkan kedutan. 
♥ Detox dan mencegah kanser hati. Tidak berbahaya kerana Ia adalah produk semulajadi. 
♥ Mempercepatkan penyembuhan luka pada kulit. 
  Cara penggunaan :~
Sebelum pengambilan produk ini disarankan lakukan detoks selama 3 - 5 hari supaya toksin di dalam badan dapat dikeluarkan dan proses keberkesanan produk GLUTA 200000MG lebih cepat berkesan.
* Makan 1 kapsul 30 minit sebelum sarapan pagi atau sebelum tidur malam.
* Amalkan pengambilan 2 kali sehari (sekiranya mahu kesan yang cepat)
* Wanita mengandung serta kanak-kanak di larang untuk mengambil kapsul ini SERTA orang yang sudah berumur juga tidak digalakkan ambil....
* Elakkan pengambilan makanan/minuman berkafien untuk kesan yang lebih cepat..sekiranya ingin mengambil juga makanan/minuman berkafein sila jarakkan dalam 2 jam selepas pengambilan GLUTA 200000MG.
* Banyakkan minum air masak



*Harga : RM60/botol (30 kapsul)

*Harga tidak termasuk postage*

23 comments:

  1. akak guna ke produk ni..tgk pic akk muka bersih + cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Noraida...iyer dik, akak mmg mkn pil gluta 200k ni...nway, tq ya...

      Delete
  2. cam berminat jew nk beli... memey selamat kew kak makan product nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. dandelion, setakat ni ok jer akak mkn pil nih...lgpunpil ni ada pengiktirafan dr GMP ,HALAL dr The Islamic Committee of Thailand...

      Delete
  3. Akak dah gune brpe botol utk kelihatan putih berseri? Sye gune yg wrne pink dah lme tp langsung tak nmpk kesan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak dh abis 3 btl setakat ni...akak guna yg sticker biru...

      Delete
    2. Sye pun guna warna biru,memang oke,nak pakai makeup pun syg sbb suke tgok muke yg licin ;-)

      Delete
  4. sis nak tnya miss V tu jadi elok ke??? leher or ketiak yg itam jd puteh x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. anonymous, so far yg akak makan mmg ok sgt2...hehehehehe...bleh ler try dulu...

      Delete
  5. brapa harga ny ?? ongkir indonesia berapa??

    ReplyDelete
    Replies
    1. anonymous, sebotol rm60...kala ke indonesia x pasti la plk braper kos nyer...

      Delete
  6. akak..laki bleh pakai ke ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. epit, blh dik...x der masalah laki pun blh guna gak...

      Delete
  7. Akak start makan bila ? And dah brapa lama ?

    ReplyDelete
  8. Mane nk beli product nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. anonymous, blh hubungi sy di 013 -310 9402..tq

      Delete
  9. Kalo campo dgn aura white tu dpt x?

    ReplyDelete
  10. harganya berapa?
    nomor yg bisa di hubungi

    ReplyDelete
    Replies
    1. anonymous, harga 1 btl RM60 (termasuk postage ke semenanjung). kalau ke sabah & sarawak tmbh kos pos RM5...Blh call/sms/wassap sy di 013-3109402...tq..

      Delete
  11. assalam sy duduk melaka trmsuk pos berape ye??mcm mne sy nk cntct akk

    ReplyDelete
  12. kak klu mcm dah ambik pstu b'hnti ade kesan x?

    ReplyDelete