Produk

Monday, February 20, 2012

My Little Biz....Naturactor Foundation

Salam...

Alhamdulillah...syukur yg teramat sgt padaMU ALLAH atas limpah kurnia rezeki yg x putus2 sejak dua menjak nih...mugkin ini ganjaran diatas segala keperitan & kesakitan yg aku alami lately nih...Sesungguhnya Engkau Maha Pengampun & Penyayang...Thank you Allah...

Berbalik pada topik my little biz...hmmm...sebenarnya, aku ni x berapa reti nak berbisnes...sbbnyer aku nih jenis yg shopaholic...Hehehehehe...suka sgt shopping...dan selalunya beli brg yg x penting pun....
dan mak aku selalu pesan sebelum beli sesuatu barang, tnya la diri sndiri..'kalau x beli bnda nih, mati kah aku?..kalau x mati, x yah beli...tp kalau x der benda tu blh wat nyawa aku melayang, baru beli..'
hehehehehe...kalau itu la prinsip membeli aku, alamak nyer meroyan ler aku...

okey..okey...patutnyer aku wat topic 'Shopaholic'  tuk post nih...hehehehehe..

Sekali lg kita berbalik semula pada topik post aku 'my little biz'...alhamdulillah, lately nih biz kecil kecilan aku mndapat sambutan hangat...syukur ...syukur...syukur...tak putus2 aku ucap syukur sbb aku tahu ini rezeki dari Yang Esa utk aku...nope...i mean rezeki anak2 & family aku...diberi melalui my biz...
hmmm...boleh pun aku nak berbisnes...ingt kan x blh...ingtkan tahu shopping jer...

aku sebenarnya prefer jual brg2/produk2 yg aku sndiri dh cuba pakai dan dah rasai perubahan bila memakainyer...salah satunyer Cover Cream Naturactor @ Foundation Naturactor...aku dh lama pakai foundation nih...since tahun 2004...masa tu aku beli ngan harga RM120...mahal beb...tp hasilnyer memang superbbb....ia buatkan wajah aku lebih gebu...sekata dan tidak bertompok2 seperti foundation2 lain yg pernah aku pakai...wajah dh jadi ala2 wajah artis gituh...hehehehe...tp serious memang best...

Naturactor Foundation...yg aku pakai kod 152 & 141...





aku yg koya...hehehehehe...ni la hasil bila memakai Naturactor Foundation..

























sebelum & selepas memakai naturactor kod 141...








mula2 tu x terpikir pun nak jual foundation nih tp ramai yg bertanya....muka tu pakai aper...nampak gebu jer...heheheheh( perasan la plk)...so, bila bgathu member pakai foundation nih, rmai plk yg order...

Tahun 2008 aku amik stok ngan  member dr utara ...masa tu agak mahal la aku jual dalam RM100...pastu thn 2010 aku order lagi...time tuh aku blh ler jual ngan harga RM 70 sbb amik stok pun ngan harga yg murah sikit berbanding sebelum nih...

Tp skrg nih, bila dh ramai yg order, aku tpaksa la amik stok dgn kuantiti yg bnyak & kebetulan plk jumpa ngan supplier yg bagi harga murah...so, blh la aku jual foundation nih ngan harga RM 40 + free gift...(harga tidak termasuk pos)...
Jgn risau,  foundation ni ori...bukan dr China...100% ori k...

Skrg ni aku ada wat promosi Foundation Naturactor + Loose Powder Naturactor + Free gift cuma BERHARGA RM85 (Termasuk pos yer)...



Pada saper yg follow this blog dan berminat nak order foundation nih..blh ler email saya di : inilza@gmail.com..
atau add fesbuk saya...azlini mohd nasir
or juz sms me 013-3109402...

Jgn tunggu lama2 utk kelihatan cantik & jelita gituhhh....

2 comments:

  1. bakpo pakai sapa 2 jenis? buat shading2 ko? hehehehhehe.....

    ReplyDelete
  2. hehehr....sajo jah. ...ado tiko pakai hok kod 141...ado tiko pakai kod 152.....puah dok pakai hok tulo....sekali sekalo tkr angin...

    ReplyDelete