Produk

Saturday, February 25, 2012

aku & airmata...

salam....

post nih rentetan dari post yg trdahulu..'airmata...BFF seorang wanita' & 'broken heart'...


lately nih airmata dh jadi peneman yg plg setia & plg memahami aku...kiranyer dh di iktiraf sbgai BFF aku ler...hehehehehehe....




aku dh jadi TERLALU AMAT SENSITIF skrg nih..bila mana hati sudah terluka...
airmata mudah ajer jatuh...ianya mjadi terlalu murah...iyer..mungkin ianyer tiada nilai di mata org tp pd aku airmata yg gugur itu amat tinggi nilainyer sbb hanya airmata jer segalanya menjadi lebih tenang...

Last week, masa pagi nak g keje...sempat lagi aku nangis dalam kete...puncanya?hehehehehe...nk citer pun malu...sbb berebut tmpat duduk depan ngan anak no 2...
Sebelum berlakunya kejadian 'ngeri' tuh, aku ok jer dok belakang tiap kali naik kete...tmpat kat depan memang tempat kakak...malas aku nak berebut ngan dia...biar lah...tp selepas  'kejadian' itu, NO WAY aku dok belakang...tempat aku ialah kat DEPAN sbelah my hubby...

mybe org pikir aku nih  dgn anak pun nak berkira...tp memang aku kena berkira...tempat sorang isteri disisi suami, bukan dibelakang...
aku cuba gak pujuk anak aku...my hubby pun sama...pujuk biar dia izinkan aku dok depan tp dia  mgamuk2 x nak kasi, so memandangkn kami dh agak lmbat nk g keje aku tpksa la dok belakang...x semena2 aku menangis...laju ajer ia turun...x sempat aku nak tahan... skrg ni, ia dh jadi secara automatik...bila hati terguris or teringt akan 'peristiwa' itu, airmata tnpa disuruh...laju jer turun...time aku nangis tu, akif n qaseh tgk aku menangis...tp aku x sure la my hubby ada perasan ke tak aku nangis time tuh...


malm tu, akif ada tnya naper ibu nangis td...aku cuma jwb...bila ibu sedih ibu akan nangis supaya ibu akan kembali tenang...jd, akif jgn la wat ibu sedih2..sian ibu...tp dia jwb...akif pun sedih bila tgk ibu nangis td...ibu pun jgn la sedih2 dan nangis sbb nnti akif pun sedih dan nangis nnti bila tgk ibu nngis...
huhuhuhu...itu lah anak sulong aku...mmg dia agak aktif tp hati dia lembut...dia mudah tersentuh...rasenya dlm bab ni, dia ikut perangai aku kot...


Wallahualam..

2 comments:

  1. salam Nie, jangan nangis2 sangat yer Nie, kalu kak janna tok rok doh nok nangis2, hehehe....by the way,letok la link blog personal kak janna sini etep, link blog Nie kak janna letok doh di blog kak janna .. :)

    ReplyDelete
  2. tqvm kak janna....hehehehehe...nnti nie wat deh...sy kan bdk baru belajar...

    ReplyDelete